TUWI.BLOG

Artykuły poruszające tematykę reklamy w Internecie

Niezbędne informacje dla firm i osób prywatnych świadczących usługi


Jak dotrzeć do klienta w czasie lockdownu?

22.01.2021

Jak dotrzeć do klienta w czasie lockdownu?

Kiedy lockdown stał się faktem, wielu przedsiębiorców obawiało się, że sytuacja ta może drastycznie wpłynąć na działanie firmy, w efekcie czego doprowadzić do jej zamknięcia. By temu zapobiec konieczne było poszukiwanie nowych metod promocji. Zebraliśmy dla Was praktyczne wskazówki, które pomogą Wam obrać właściwy kierunek i dotrzeć do klientów w czasie izolacji.


Kto najwięcej traci na kryzysie i jak się do niego przygotować?

15.01.2021

Kto najwięcej traci na kryzysie i jak się do niego przygotować?

Odkąd pandemia koronawirusa stała się faktem, wiele firm zaczęło z trudnością wiązać koniec z końcem. Czy można było się na to przygotować i to przewidzieć? I tak, i nie. Kiedy w Chinach pojawiły się pierwsze przypadki zakażenia, wydawało się, że koronawirus to problem tamtejszego regionu i nas nie dotyczy. Wystarczyło kilka tygodni, by pandemia objęła zasięgiem także i Europę. Właściciele firm, którzy żyli z miesiąca na miesiąc, bez długofalowej strategii i oszczędności w postaci poduszki finansowej przekonali się, że ich dotychczasowe działania mogą prowadzić do zamknięcia firmy.


Automatyczne pytania i odpowiedzi na Facebooku - jak je ustawić?

08.01.2021

Automatyczne pytania i odpowiedzi na Facebooku - jak je ustawić?

Automatyczne pytania i odpowiedzi to funkcja, z której warto korzystać, by ułatwić sobie pracę i jeszcze lepiej zadbać o swoich klientów. Z uwagi na to, iż działa zarówno w dzień, jak i w nocy, użytkownicy nie są zmuszeni czekać na Twoją odpowiedź do rana. Jeśli klienci chcą uzyskać proste informacje, które nie wymagają Twojej ingerencji, a można na nie odpowiedzieć za pomocą przygotowanego wcześniej formularza, to chatbot sprawdzi się tutaj znakomicie.


20 pomysłów na posty w mediach społecznościowych

01.01.2021

20 pomysłów na posty w mediach społecznościowych

Social Media to nieodłączny element naszego codziennego życia. Za ich pomocą komunikujemy się z innymi i dostarczamy sobie rozrywki. Wraz z rozwojem mediów społecznościowych marki zaczęły zauważać, że dotychczasowa strategia marketingowa będzie musiała zostać poszerzona o utworzenie profili w najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Stały się nimi między innymi Facebook i Instagram. To właśnie na nich i postach zamieszczanych za ich pośrednictwem skupimy się w artykule.


Jak bez strony www osiągnąć pierwsze miejsce w wyszukiwarce?

25.12.2020

Jak bez strony www osiągnąć pierwsze miejsce w wyszukiwarce?

Gdy stawiasz pierwsze kroki w biznesie, nie zawsze dysponujesz odpowiednim budżetem na reklamę. Chociaż wiesz, że strona internetowa to doskonały krok w kierunku wypromowania swojej działalności, to niestety brakuje Ci umiejętności by ją samodzielnie stworzyć, a koszty przekraczają twoje finansowe możliwości. To problem, z którym na początku działalności spotyka się wiele lokalnych firm.


Dlaczego potrzebujesz na swojej stronie wtyczki TUWI KONTAKT?

18.12.2020

Dlaczego potrzebujesz na swojej stronie wtyczki TUWI KONTAKT?

Strona internetowa musi być nie tylko czytelna i atrakcyjna dla użytkownika. Nie zależy zapominać również o jej użyteczności. Warto wprowadzać na stronie dodatkowe udogodnienia, które ułatwią użytkownikom kontakt z właścicielem strony. Taką funkcję pełnią wtyczki TUWI.  


Jak pisać teksty, żeby przyciągały klientów?

11.12.2020

Jak pisać teksty, żeby przyciągały klientów?

Jak wyróżnić się pośród setek innych artykułów, jak przykuć i skupić uwagę czytelnika, a wreszcie jak pisać, żeby sprzedawać! Tego wszystkiego dowiesz się z artykułu poniżej.


Google Moja Firma - dlaczego warto założyć wizytówkę firmy?

04.12.2020

Google Moja Firma  - dlaczego warto założyć wizytówkę firmy?

Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie udostępnione przez Google, dzięki któremu firma może zaprezentować swój wizerunek w sieci. Wizytówka pojawia się w wynikach wyszukiwania Google i na Google Maps.


Dlaczego warto mieć certyfikat SSL na stronie?

27.11.2020

Dlaczego warto mieć certyfikat SSL na stronie?

Użytkownik wchodząc na stronę internetową musi mieć pewność, że jego dane nie dostaną się w niepowołane ręce. Aby zabezpieczyć informacje pochodzące od odwiedzających należy skorzystać z certyfikatu SSL.


Multiposting - na czym to polega?

20.11.2020

Multiposting - na czym to polega?

Tuwi posiada ponad 100 portali w największych polskich miastach. To daje mnóstwo możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Dodawanie ogłoszeń jest bardzo proste, a każdy z użytkowników portalu może to zrobić samodzielnie.


Jak reklamować się na Facebooku?

13.11.2020

Jak reklamować się na Facebooku?

Pisaliśmy już o konieczności włączenia Facebooka do promocji firmy. Pominęliśmy jednak temat reklam, którym zdecydowaliśmy się poświęcić osobny wpis. Z tego artykułu dowiesz się co to jest reklama na Facebooku, jak funkcjonuje i dlaczego warto z niej korzystać.


Dlaczego warto mieć stronę internetową?

06.11.2020

Dlaczego warto mieć stronę internetową?

Strona internetowa to obecnie element konieczny w promocji firmy. Pomaga w rozwoju biznesu i kreowaniu wizerunku. Jest inwestycją, dzięki której zyski poszybują w górę. Jeśli zastanawiasz się czy potrzebujesz witryny online, opisane przez nas zalety skutecznie Cię do tego przekonają.


Profil w katalogu firm a ogłoszenia - czym się różnią?

30.10.2020

Profil w katalogu firm a ogłoszenia - czym się różnią?

“Jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz?” Można pokusić się o takie stwierdzenie w odniesieniu do firmy. Z roku na rok wzrasta liczba użytkowników internetu, obecnie ponad 70% Polaków korzysta z jego dobrodziejstw. Internet dostarcza rozrywki, pomaga w nauce i pracy, ale także umożliwia znalezienie wykwalifikowanych pracowników oraz firm czy osób prywatnych świadczących rozmaite usługi.


Jak przygotować sklep na BLACK FRIDAY?

23.10.2020

Jak przygotować sklep na BLACK FRIDAY?

Black Friday przywędrował do nas zza oceanu. Uznawany jest za nieoficjalne otwarcie sezonu na przedświąteczne zakupy. Black Friday to dzień, w którym słupki statystyk szybują w górę, a sprzedaż rośnie wielokrotnie. Sklepy zasypują nas rabatami i atrakcyjnymi propozycjami zakupowymi. Dla branży e-commerce oznacza to szansę na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie zysków.


Jak wykorzystać Instagram, aby pozyskać nowych klientów?

16.10.2020

Jak wykorzystać Instagram, aby pozyskać nowych klientów?

Social media to potęga! Instagram obok Facebooka, jest jednym z miejsc, w których warto być z uwagi na wysoką skuteczność i duże możliwości sprzedaży. Wskazówki przedstawione poniżej pomogą Ci utworzyć profil na Instagramie oraz wskażą właściwy kierunek działań. Dowiesz się co zrobić, by zyskać zaangażowanych obserwatorów i popularność.


Jak dodawać skuteczne ogłoszenia?

09.10.2020

Jak dodawać skuteczne ogłoszenia?

Jak dodawać ogłoszenia na Tuwi, aby dobrze pozycjonowały się w Google i pozyskiwały nowych klientów?

Poruszone przez nas zagadnienie pomoże nie tylko odpowiedzieć na pytanie jak dodawać ogłoszenia, by dobrze się pozycjonowały. Zwrócimy również uwagę na to jak pisać, by teksty były skuteczne i przyciągały klienta.


Jak reklamować lokalną firmę usługową? 5 przydatnych wskazówek

02.10.2020

Jak reklamować lokalną firmę usługową? 5 przydatnych wskazówek

Jesteś właścicielem lokalnej firmy? Chcesz zaistnieć w sieci i zwiększyć liczbę potencjalnych klientów? Podpowiemy Ci jak tego dokonać.


Social Media - dlaczego warto być na Facebooku?

25.09.2020

Social Media - dlaczego warto być na Facebooku?

Social media to obecnie dla wielu firm element strategii marketingowej oraz dodatkowy sposób na pozyskiwanie klientów i sprzedaż towarów lub usług. Istnieją nawet firmy, które rezygnują ze stron interentowych na rzecz Facebooka, na którym postanowiliśmy się skupić w tym artykule.


Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? 10 wskazówek

14.09.2020

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? 10 wskazówek

Sklepy internetowe rywalizują ze sobą o klienta, przyciągając go ceną, ofertą promocyjną czy stale powiększającym się asortymentem. Nie zawsze jednak te działania przynoszą oczekiwany skutek. Sprzedaż nie wzrasta, a koszty utrzymania sklepu nie maleją. Jak to zmienić? Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?


Jak zwiększyć ruch na stronie? Poznaj 10 skutecznych sposobów

01.09.2020

Jak zwiększyć ruch na stronie? Poznaj 10 skutecznych sposobów

Prowadzenie strony internetowej wymaga systematycznego zaangażowania i regularności. Kazdemu publikującemu w sieci swoją stronę zależy na wzroście jej popularności wśród odwiedzających. jednak jak tego dokonać i osiągnąć widoczne, zadowalające rezultaty? 


Dodatkowe pytania?

Zostaw nam wiadomość. Odpowiemy na Twój adres email lub telefon.