6/6/2021
Nie masz własnej strony www i nadal zastanawiasz się jaki cel ma stworzenie takiej strony? Zdradzimy Ci, dlaczego własna strona internetowa to naprawdę dobra inwestycja dla Twojego biznesu i z jakich powodów musisz ją mieć.
Nie masz własnej strony www i nadal zastanawiasz się jaki cel ma stworzenie takiej strony? Zdradzimy Ci, dlaczego własna strona internetowa to naprawdę dobra inwestycja dla Twojego biznesu i z jakich powodów musisz ją mieć.
Jeśli prowadzisz swój biznes, to doskonale wiesz o tym, że nie będzie on istniał bez klientów. Gdy ktoś jest zainteresowany Twoimi usługami to w pierwszej kolejności sprawdzi w Google Twoją stronę lub kanały social media. To w internecie ludzie poszukują wykonawców, producentów, firm i sprawdzają opinie o firmach. Nawet jeśli masz już grono własnych klientów, nie zapominaj o tym, że zawsze lepiej mieć ich więcej :) Wg danych GUS (2020 r) prawie 90% gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp do szerokopasmowego Internetu, a to oznacza, że jeśli będziesz miał/a własną stronę www, prawie każdy będzie mógł Cię odnaleźć i skorzystać z Twoich usług.
Celem stworzenia strony internetowej jest też to, by Twoja firma miała własną wizytówkę w sieci, to nie tylko mały przypominacz dla obecnych już klientów, ale również kolejny krok w celu pozyskania nowych klientów. Przypuśćmy, że ktoś nie zapisał Twojego numeru i próbuje Cię odnaleźć w sieci. Bez strony internetowej powodzenie odnalezienia kontaktu jest bliskie 0, przez co tracisz klientów.
W obecnych czasach strona internetowa jest już standardem dla każdej firmy, która chce istnieć na rynku, której zależy jej na zaufaniu klientów, a także na pozyskaniu nowych. Dla wielu osób firma, która nie posiada strony internetowej jest niewiarygodna, przez co często brak strony internetowej wyklucza daną firmę w oczach klienta. Z kolei firmy posiadające własne strony www, na których łatwo odnajdziemy dane kontaktowe, zakres świadczonych czy cennik są dla klientów profesjonalne i godne zaufania.
Łatwo dostępny kontakt to kluczowa kwestia w drodze do pozyskania stałych i lojalnych klientów. Posiadając własną stronę www, oczywiście w widocznym miejscu powinien znaleźć się twój numer telefonu, w łatwy sposób możesz też nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami np. poprzez udostępnienie formularza kontaktowego, za pomocą którego klient może wysłać do Ciebie wiadomość o każdej porze, albo specjalnej wtyczki (TUWI kontakt), gdzie klient może zostawić swój nr telefonu i zadzwonisz do niego w wolnej chwili.
Jeśli masz już własną stronę internetową, pamiętaj o tym, by założyć firmowa skrzynkę pocztową powiązaną z Twoją domeną. Mail firmowy w postaci np. arek@buziaczek.pl nie przystoi fachowcowi i godnej zauwania firmie, natomiast arek@nazwaTwojejDomeny.pl pokazuje, że jesteś profesjonalistą. Wiele osób zwraca uwagę na szczegóły, dlatego mimo, że z pewnością masz wielu klientów, zadbaj o detale, które na pewno zaowocują nowymi, bardziej dochodowymi współpracami :)
Strona www daje możliwość zamieszczenia na aktualności a także czasowych promocji czy rabatów dla Twoich klientów. To świetny sposób na zyskanie lojalności klientów i informowania ich o Twoje działalności. Nowy oddział, albo nowa usługa? To wszystko możesz zakomunikować na swojej stronie www i w social media!
Twoja własna strona www będzie dla ciebie pracować cały czas. Nawet wtedy, gdy będziesz na urlopie albo w święta. Pamiętaj, że ludzie wyszukują informacji w różnym czasie, nie tylko w godzinach otwarcia Twojego sklepu czy salonu. Klient, będzie mógł skontaktować się z Tobą o każdej porze, a Ty będziesz miał możliwość odpowiedzieć w dogodnym dla Ciebie momencie odpisując na wiadomośc lub oddzwaniając.
To kolejny powód, dla którego warto mieć własną stronę www. Nowy klient będzie zainteresowany Twoim portfolio, możesz zamieścić zdjęcia z Twoich realizacji w galerii lub dodawać je jako aktualności. D
U nas możesz własną stronę stworzyć za darmo samodzielnie lub zlecić ją do wykonania naszym specjalistom. Skontaktuj się z nami i spraw, by Twój biznes rósł w siłę!