25.12.2020
Gdy stawiasz pierwsze kroki w biznesie, nie zawsze dysponujesz odpowiednim budżetem na reklamę. Chociaż wiesz, że strona internetowa to doskonały krok w kierunku wypromowania swojej działalności, to niestety brakuje Ci umiejętności by ją samodzielnie stworzyć, a koszty przekraczają twoje finansowe możliwości. To problem, z którym na początku działalności spotyka się wiele lokalnych firm.
Jeśli dotyczy on także i Ciebie, to poświęć chwilę, by przeczytać ten artykuł. Dowiesz się z niego co zrobić, aby zaistnieć w sieci i wzmocnić swoją pozycję w wyszukiwarce, tak, by klienci sami zaczęli się do Ciebie zgłaszać.
Czynności, które opisaliśmy poniżej możesz wykonać samodzielnie, nie potrzebujesz do tego pomocy specjalistów i dodatkowego budżetu.
Dlaczego? Ponieważ jest darmowe, a daje szereg możliwości, dzięki którym można pozyskać klientów. Z pełnymi jego możliwościami zapoznasz się tutaj.
Profil firmy to prosta strona internetowa. Zawiera najistotniejsze informacje, takie jak: opis działalności, wykaz oferowanych usług, dane kontaktowe. Ta wizytówka firmy może być równie skuteczna, co strona internetowa. Jednak należy pamiętać, by pełniła nie tylko walory merytoryczne, ale i wizualne.
Ogłoszenia to kolejny krok do promocji Twoich usług. Tuwi dysponuje ponad 100 portalami funkcjonującymi w największych polskich miastach. Jeśli więc działasz lokalnie, np na terenie jednego z województw możesz zamieścić kilka ogłoszeń w różnych miastach.
Nie powielaj treści ogłoszeń. To w jaki sposób są formułowane przekłada się na wysokość pozycji w wyszukiwarce. Używaj słów kluczowych opisujących Twoją działalność, ujmuj frazy w nagłówki, by wyróżnić to, co najistotniejsze. Więcej na ten temat przeczytasz w artykule Jak dodawać skuteczne ogłoszenia na TUWI?
Wszystko możesz zrobić samodzielnie. Dodawanie ogłoszeń oraz tworzenie profilu firmy nie wymaga specjalistycznej wiedzy, wystarczy, że opiszesz innym czym się zajmujesz, zaprezentujesz swoje usługi i podasz dane kontaktowe. Opisane powyżej usługi są darmowe.