Jak reklamować lokalną firmę usługową? 5 przydatnych wskazówek

02.10.2020

Jesteś właścicielem lokalnej firmy? Chcesz zaistnieć w sieci i zwiększyć liczbę potencjalnych klientów? Podpowiemy Ci jak tego dokonać.

Jak reklamować lokalną firmę usługową? 5 przydatnych wskazówek

Poznaj 5 wskazówek na promocję lokalnej firmy

Strona firmowa

Powszechny dostęp do internetu wymusza na przedsiębiorcach inwestowanie w stronę www. Najczęstszym źródłem, z którego korzystamy w poszukiwaniu usługodawców jest internet. Jeśli Twoja firma nie będzie obecna w sieci, najprawdopodobniej Twoi potencjalni klienci skorzystają z usług konkurencji.

Profile w mediach społecznościowych

Znakomitym i obecnie wręcz niezbędnym narzędziem dotarcia do nowych klientów są social media. Profile firmowe na Facebooku i Instagramie są bezpłatne, chociaż dają także możliwość skorzystania z płatnych form promocji, czyli utworzenia reklamy skierowanej do lokalnej grupy odbiorców. Media społecznościowe umożliwiają wchodzenie w interakcję z klientami oraz ułatwiają nawiązanie kontaktu. Kolejnym pomysłem związanym z uczestnictwem w świecie social mediów jest utworzenie na Facebooku tematycznej grupy związanej z Twoją działalnością. Jeśli sprzedajesz np. narzędzia ogrodnicze, możesz stworzyć grupę pasjonatów ogrodnictwa. Ważne, by udzielać się tam regularnie i dodawać interesujące i aktywizujące uczestników posty.

Reklama tradycyjna

Tradycyjna reklama w postaci bannerów, ulotek lub ogłoszeń w prasie to forma, z której nadal korzysta wiele firm. Gdy dopiero rozpoczynasz działalność możesz spróbować promować swoją firmę za pośrednictwem ulotek. Poinformujesz w ten sposób potencjalnych klientów o utworzeniu swojej firmy i zaoferujesz rabaty dla nowych klientów.

Lokalne portale

W sieci istnieją miejsca, gdzie zupełnie za darmo możesz reklamować swoje usługi. Jednym z takich miejsc są portale należące do grupy TUWI. Ponad 100 stron utworzonych w największych miastach w Polsce daje wiele możliwości promocji Twoich usług. Dodanie podstawowego ogłoszenia jest bezpłatne i umożliwia zawarcie w nim krótkiego opisu działalności oraz zamieszczenia danych kontaktowych.

Google Moja firma

Wizytówki w Google są niezwykle skutecznym sposobem dotarcia do klientów przez firmy działające na rynku lokalnym. Wizytówka zawiera najważniejsze informacje o firmie, adres, dane kontaktowe, w postaci numeru telefonu, opisu działalności, godzin otwarcia lokalu. Dzięki zawartemu w wizytówce numerowi telefonu istnieje możliwość błyskawicznego skontaktowania się klienta z wykonawcą. Korzystający z Twoich usług mają także możliwość zamieszczenia opinii.

Poza wymienionymi powyżej istnieje wiele innych metod zareklamowania lokalnej firmy. Zarówno na swojej stronie www, jak i na profilach w social mediach możesz prezentować wykonane realizacje lub zdjęcia nadesłane od zadowolonych klientów. Takie działanie umocni pozycję Twojej marki na rynku i zachęci innych do skorzystania z usług Twojej firmy.

Dodatkowe pytania?

Zostaw nam wiadomość. Odpowiemy na Twój adres email lub telefon.