6/6/2021
Nie masz własnej strony www i nadal zastanawiasz się jaki cel ma stworzenie takiej strony? Zdradzimy Ci, dlaczego własna strona internetowa to naprawdę dobra inwestycja dla Twojego biznesu i z jakich powodów musisz ją mieć.
4/14/2021
FAQ to nic innego jak akronim od “ „frequently asked question”, czyli “najczęściej zadawane pytania” dotyczące Twoje strony www lub oferowanych przez Ciebie usług. Możesz je również spotkać jako QA lub Q&A tj. Questions and Answers czyli “pytania i odpowiedzi”. Dlaczego warto mieć na swojej stronie sekcję FAQ? W tym poście przedstawimy Ci 7 powodów, dla których Twoja strona powinna mieć podstronę z pytaniami i odpowiedziami.
3/1/2021
Planujesz wejście na rynek e-commerce, ale ilość platform sprzedażowych przyprawia Cię o zawrót głowy? Zastanawiasz się, którą wybrać, czy postawić na rozwiązanie dedykowane czy może skorzystać z gotowej platformy? Z tego artykułu dowiesz się o wadach i zaletach platform sprzedażowych, co pomoże Ci wybrać tę najbardziej odpowiednią dla Ciebie.
2/22/2021
Temat wymiarów grafik na portale społecznościowe wraca jak bumerang. Facebook aktualizuje regulaminy, zmienia wytyczne, dodaje nowe funkcje, a jego użytkownicy, zwłaszcza Ci prowadzący fanpage’e muszą być na bieżąco i dostosowywać treści do wprowadzanych zmian.
2/15/2021
Google to obecnie najpopularniejsza wyszukiwarka, z której każdego dnia korzysta ponad 90% internautów w Polsce. Jednym z ważniejszych działań mającym na celu dotarcie do jak największej liczby klientów jest SEO czyli pozycjonowanie stron www. Na czym polega i co się z nim wiąże? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie poniżej.
1/22/2021
Kiedy lockdown stał się faktem, wielu przedsiębiorców obawiało się, że sytuacja ta może drastycznie wpłynąć na działanie firmy, w efekcie czego doprowadzić do jej zamknięcia. By temu zapobiec konieczne było poszukiwanie nowych metod promocji. Zebraliśmy dla Was praktyczne wskazówki, które pomogą Wam obrać właściwy kierunek i dotrzeć do klientów w czasie izolacji.
1/15/2021
Odkąd pandemia koronawirusa stała się faktem, wiele firm zaczęło z trudnością wiązać koniec z końcem. Czy można było się na to przygotować i to przewidzieć? I tak, i nie. Kiedy w Chinach pojawiły się pierwsze przypadki zakażenia, wydawało się, że koronawirus to problem tamtejszego regionu i nas nie dotyczy. Wystarczyło kilka tygodni, by pandemia objęła zasięgiem także i Europę. Właściciele firm, którzy żyli z miesiąca na miesiąc, bez długofalowej strategii i oszczędności w postaci poduszki finansowej przekonali się, że ich dotychczasowe działania mogą prowadzić do zamknięcia firmy.
1/8/2021
Automatyczne pytania i odpowiedzi to funkcja, z której warto korzystać, by ułatwić sobie pracę i jeszcze lepiej zadbać o swoich klientów. Z uwagi na to, iż działa zarówno w dzień, jak i w nocy, użytkownicy nie są zmuszeni czekać na Twoją odpowiedź do rana. Jeśli klienci chcą uzyskać proste informacje, które nie wymagają Twojej ingerencji, a można na nie odpowiedzieć za pomocą przygotowanego wcześniej formularza, to chatbot sprawdzi się tutaj znakomicie.
1/1/2021
Social Media to nieodłączny element naszego codziennego życia. Za ich pomocą komunikujemy się z innymi i dostarczamy sobie rozrywki. Wraz z rozwojem mediów społecznościowych marki zaczęły zauważać, że dotychczasowa strategia marketingowa będzie musiała zostać poszerzona o utworzenie profili w najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Stały się nimi między innymi Facebook i Instagram. To właśnie na nich i postach zamieszczanych za ich pośrednictwem skupimy się w artykule.
12/25/2020
Gdy stawiasz pierwsze kroki w biznesie, nie zawsze dysponujesz odpowiednim budżetem na reklamę. Chociaż wiesz, że strona internetowa to doskonały krok w kierunku wypromowania swojej działalności, to niestety brakuje Ci umiejętności by ją samodzielnie stworzyć, a koszty przekraczają twoje finansowe możliwości. To problem, z którym na początku działalności spotyka się wiele lokalnych firm.
12/18/2020
Strona internetowa musi być nie tylko czytelna i atrakcyjna dla użytkownika. Nie zależy zapominać również o jej użyteczności. Warto wprowadzać na stronie dodatkowe udogodnienia, które ułatwią użytkownikom kontakt z właścicielem strony. Taką funkcję pełnią wtyczki TUWI.
12/11/2020
Jak wyróżnić się pośród setek innych artykułów, jak przykuć i skupić uwagę czytelnika, a wreszcie jak pisać, żeby sprzedawać! Tego wszystkiego dowiesz się z artykułu poniżej.
12/4/2020
Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie udostępnione przez Google, dzięki któremu firma może zaprezentować swój wizerunek w sieci. Wizytówka pojawia się w wynikach wyszukiwania Google i na Google Maps.
11/27/2020
Użytkownik wchodząc na stronę internetową musi mieć pewność, że jego dane nie dostaną się w niepowołane ręce. Aby zabezpieczyć informacje pochodzące od odwiedzających należy skorzystać z certyfikatu SSL.
11/20/2020
Tuwi posiada ponad 100 portali w największych polskich miastach. To daje mnóstwo możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Dodawanie ogłoszeń jest bardzo proste, a każdy z użytkowników portalu może to zrobić samodzielnie.
11/13/2020
Pisaliśmy już o konieczności włączenia Facebooka do promocji firmy. Pominęliśmy jednak temat reklam, którym zdecydowaliśmy się poświęcić osobny wpis. Z tego artykułu dowiesz się co to jest reklama na Facebooku, jak funkcjonuje i dlaczego warto z niej korzystać.
11/6/2020
Strona internetowa to obecnie element konieczny w promocji firmy. Pomaga w rozwoju biznesu i kreowaniu wizerunku. Jest inwestycją, dzięki której zyski poszybują w górę. Jeśli zastanawiasz się czy potrzebujesz witryny online, opisane przez nas zalety skutecznie Cię do tego przekonają.
10/30/2020
“Jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz?” Można pokusić się o takie stwierdzenie w odniesieniu do firmy. Z roku na rok wzrasta liczba użytkowników internetu, obecnie ponad 70% Polaków korzysta z jego dobrodziejstw. Internet dostarcza rozrywki, pomaga w nauce i pracy, ale także umożliwia znalezienie wykwalifikowanych pracowników oraz firm czy osób prywatnych świadczących rozmaite usługi.
10/23/2020
Black Friday przywędrował do nas zza oceanu. Uznawany jest za nieoficjalne otwarcie sezonu na przedświąteczne zakupy. Black Friday to dzień, w którym słupki statystyk szybują w górę, a sprzedaż rośnie wielokrotnie. Sklepy zasypują nas rabatami i atrakcyjnymi propozycjami zakupowymi. Dla branży e-commerce oznacza to szansę na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie zysków.
10/16/2020
Social media to potęga! Instagram obok Facebooka, jest jednym z miejsc, w których warto być z uwagi na wysoką skuteczność i duże możliwości sprzedaży. Wskazówki przedstawione poniżej pomogą Ci utworzyć profil na Instagramie oraz wskażą właściwy kierunek działań. Dowiesz się co zrobić, by zyskać zaangażowanych obserwatorów i popularność.
10/9/2020
Jak dodawać ogłoszenia na Tuwi, aby dobrze pozycjonowały się w Google i pozyskiwały nowych klientów?
Poruszone przez nas zagadnienie pomoże nie tylko odpowiedzieć na pytanie jak dodawać ogłoszenia, by dobrze się pozycjonowały. Zwrócimy również uwagę na to jak pisać, by teksty były skuteczne i przyciągały klienta.
10/2/2020
Jesteś właścicielem lokalnej firmy? Chcesz zaistnieć w sieci i zwiększyć liczbę potencjalnych klientów? Podpowiemy Ci jak tego dokonać.
9/25/2020
Social media to obecnie dla wielu firm element strategii marketingowej oraz dodatkowy sposób na pozyskiwanie klientów i sprzedaż towarów lub usług. Istnieją nawet firmy, które rezygnują ze stron interentowych na rzecz Facebooka, na którym postanowiliśmy się skupić w tym artykule.
9/14/2020
Sklepy internetowe rywalizują ze sobą o klienta, przyciągając go ceną, ofertą promocyjną czy stale powiększającym się asortymentem. Nie zawsze jednak te działania przynoszą oczekiwany skutek. Sprzedaż nie wzrasta, a koszty utrzymania sklepu nie maleją. Jak to zmienić? Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
9/1/2020
Prowadzenie strony internetowej wymaga systematycznego zaangażowania i regularności. Kazdemu publikującemu w sieci swoją stronę zależy na wzroście jej popularności wśród odwiedzających. jednak jak tego dokonać i osiągnąć widoczne, zadowalające rezultaty?